Kobiety

Lady style.

Zajęcia stworzone z myślą o kobietach, które uwielbiają ruch, muzykę oraz dobrą energię.  Lady style są to zajęcia polegające na tańcu(choreografia ) oraz na kształtowaniu kobiecej sylwetki  -wzmacnianiu ciała .

Styl tańca i rodzaj ćwiczeń , oraz dobór muzyki są autorskim pomysłem instruktora. Zajęcia podzielone są na 2 części :
1 cześć taniec (choreografia )
2 cześć ćwiczenia wzmacniające, siłowe oraz rozciągające.

Połączenie tańca oraz ćwiczeń gwarantuje dobrą zabawę a przede wszystkim wspaniałe samopoczucie. Na wyższym poziomie zaawansowania istnieje możliwość brania udziału w pokazach tanecznych.

Zajęcia skierowane do pań.

Instruktorzy: Daria Rita Powaga.

Bpu.

Brzuch, pośladki, uda. Zajęcia aerobowe/kardio przeznaczone dla kobiet.

Celem zajęć jest kształtowanie ważnych w budowaniu fit sylwetki części ciała. Efekt uzyskiwany jest poprzez aktywację pożądanych grup mięśniowych co wzmacnia i rozwija struktury mięśni. Kolejnym aspektem jest zwiększenie tempa metabolizmu, co symuluje utratę zbędnych kilogramów. Połączony efekt ćwiczeń wraz z regularnym udziałem w zajęciach i właściwą dietą gwarantuje uzyskanie wymarzonej sylwetki.

Instruktorzy: Sylwia Kowal.

Turbo spalanie.

Turbo spalanie – zajęcia angażujące wszystkie partie mięśni. Cardio oraz interwały mają na celu poprawę  kondycji, wydolnośći  całego organizmu oraz pobudzają serce do większej pracy.’

Instruktorzy: Sylwia Witek.

Fitness coach sits with young slim girl on the fitness mat and talk in the fitness room next to the

Pilates.

Pilates klasyczny wywodzący się bezpośrednio z technik treningowych Josepha Pilates’a. Trening prowadzony na matach. Zestawy ćwiczeń zwiększające świadomość ciała, skoncentrowane na wzmacnianiu mięśni głębokich odpowiedzialnych za utrzymywanie prawidłowej postawy ciała. Działa prewencyjnie oraz leczniczo w dolegliwościach bólu pleców. Kształtowanie prawidłowych wzorców oddechowych w przebiegu ćwiczeń. Zajęcia prowadzi certyfikowany trener Peak Pilates.

Instruktorzy: Katarzyna Gałązka – Biedul.

Joga.

Zajęcia realizowane w nurcie vinyasa krama oraz Iyengara łącząc oba style. Wydłużony czas zajęć właściwy dla prawidłowej praktyki Jogi. Joga może być praktykowana niezależnie od wyznania I narodowości, gdyż ćwiczenia skoncentowane są na fizycznym aspekcie kształtowania równowagi rozwoju ciała. Budują proporcję pomiędzy wzmacnianiem, rozciąganiem I balansem.

Instruktorzy: Małgorzata Tracz.